vrijdag 3 april 2009

flowers

flowers

I love the subtle look of this flowerstamp by penny black. I have inked my stamp first with oregano (adirondack) and then I have colored my flowers on my stamp before stamping. You can use this technique (inking first and then adding markers) if you choose a darker color for your marker.

Ik hou van deze fijne bloemenstempel van penny black. Ik heb mijn stempel eerst ingeïnkt met oregano (adirondack) en dan de bloemetjes gekleurd met stempelstiften, alvorens af te drukken. Je kan deze techniek gebruiken als je kiest voor een niet te lichte kleur stempelstift. (eerst inkt en dan stempelstift).

3 opmerkingen:

Saskia zei

Elke,

Mooie stempelkaart!!!

Ik wens je alvast een fijn & zonnig weekend!

Groetjes,
Saskia

Caroline zei

hoi Elke, ik heb die kaart gisteren in al zijn pracht zelf kunnen bewonderen en vind hem schitterend. Ik hoop dat de beurs heel goed verloopt, ik ben in elk geval blij met mijn aankopen en ga zeker eens deelnemingskaartjes maken want gisteren had ik er ook nodig en heb ze even snel met een sticker en de nieuwe hoekpons gemaakt.
Groetjes Caroline

Joke zei

Eenvoud siert Elke.