woensdag 7 april 2010

canvas

canvas

materiaal : canvas, acrylverf, hero arts klaprozen, adirondack pebble, waterverstuiver, aquarelpapier.

leg je stempel op tafen en beïnkt met pebble. verstuif een nevel water en druk je aquarelpapier op de stempel. Laat je afdruk drogen. Schilder ondertussen je canvas. Snij de afdruk uit en rafel de kanten met een papier distresser (tonic studios). Ik heb mijn kaartje op een houten vierkantje gekleefd en dit met een lijmpistool op mijn canvas vast gezet.

materials : canvas, acrylpaint, hero arts poppies, adirondack pebble, watermister, watercolourpaper.

Lay your stamp down on the table and dabb some ink on it. Spray a mist of water and press your watercolour paper on the stamp. Gently lift and let your paper dry. In the mean time paint your canvas. Cut out your image and distress the edges. I have glued my paper on a square block of wood. This I have glued with a hot gluegun on my canvas.

1 opmerking:

Deezy zei

Elke graag wil ik mijn bewondering uitspreken voor je blog, of liever gezegd: je prachtige kunstwerken! Echt een inspiratie!