donderdag 27 mei 2010

boekenlegger/bladwijzertje

bladwijzertje

eerst wil ik jullie danken voor de harverwarmende reacties gisteren. Dat doet een mens goed.

materiaal : hartvormige mini kadertjes, tekststempel, seafoam white embossingpoeder, bruine acrylverf (plaid), lintje

Bestempel het hartje en emboss met wit. Overschilder met acryl en veeg de nog natte verf lichtjes weg, waar het embossingpoeder zit. Bevestig een lintje door het gaatje bovenaan en maak er zo een bladwijzer/boekenlegger van.
De hartjes zijn nu in promotie aan € 1.00 per pakje van 3. Voor slechts een € 0.34 het ideale kleine geschenkje om bijvoorbeeld uit te delen in school. Of laat de kinderen op een kinderfeestje zelf hun kadertje versieren. Of als plaatsnaamkaartje op een feesttafel, of om aan je glas te hangen als herkenning ... Zo zou ik nog wel even kunnen doorgaan.

5 opmerkingen:

Hilde Suykerbuyk zei

geweldig idee elke!
gr. hilde

Unknown zei

Had ik dit nu maar voor de communiefeesten gehad ... maar ik vind er wel een bestemming voor hoor, houd ze nog even ik kom ze halen,
prachtig gewoon
Nathalie

Anoniem zei

heel erg mooi gedaan Elke!!

veel liefs Rebecca

Crealin zei

Ik heb dit in het echt al mogen bewonderen, schitterend gemaakt!

Lins x

Yvette zei

Ik heb dit al in je winkel gezien en vond het zeer mooi. Ook de stempel dat je gebruikt is zo schattig. Heb nog een staan twijfelen om er mee te nemen maar ik was al over de limiet van mijn bedrag dat ik wou uitgeven. Dus voor een andere keer.
Spijtig te horen dat je weer met tegenslag te maken hebt. Het is degoutant dat sommige mensen menen het recht te hebben dat wat ze niet kunnen betalen ze dan maar gewoon meenemen. Ik heb de reactie van anderen gelezen en sluit me er volledig bij aan (alle afdrukken moeten mislukken, enz....).
Groetjes.