donderdag 2 september 2010

clean and simple

het verschil

materiaal : tekststempel, adirondack dye inkten, versamark, seafoam white embossingpoeder, matrassenmousse, creatief zand, copic marker

start met het stempelen van je tekst en emboss hem met seafoam white.
spons hier de inkten over. Ik heb gekozen voor lake mist, pebble, slate en mushroom. Dit is één van de technieken die ik jullie graag aanleer tijdens het basis atelier inkten.
Ik heb mijn kaartje in 2 gesneden en met een kleine opening terug aan elkaar gekleefd.(dubbelzijdig plakband) Het dunne strookje heb ik opgevuld met creatief zand en een beetje bijgekleurd met een copic marker.
Ook het papieren bloempje (oorspronkelijk paars) heb ik een nieuw kleurtje gegeven met dezelfde copic sketch.

3 opmerkingen:

chantal zei

Altijd mooi zo een stijlvolle kaart.
liefs Chantal
ps : succes op de beurs

Lydia zei

Hoi Elke,

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt, met een prachtige tekst en mooie kleuren. Dank je wel voor het showen!

Groetjes,
Lydia

Crealin zei

Hoi Elke,

bedankt voor je stem ;-) Wat heb jij weer prachtige kaarten gemaakt! Je kerstkaart van dinsdag vind ik zo mooi, dat bloemetje is echt klasse. Dit kaartje is ook een favorietje, mooie tekst en zo stijlvol. Ik ben een fan maar dat wist je vast al he ;-)

Groetjes,

Lins x