vrijdag 22 juli 2011

Even stilstaan...

IMG_3982

Materiaal : tekst, art impressions stempetjes, cuttlebug en nestabilities ovaal, stempelstiften, stempel positioner

Dat is wat ik vanaf morgen even ga doen : Even stilstaan...
Om er daarna weer in te vliegen. Vandaag je laatste kans om nog even binnen te springen voor de vakantie.

Voor dit kaartje koos ik weer voor die oh zo veelzijdige kleine stempeltjes,enkele stempelstiften, water, penseel en voilà. Kijk ook eens bij Lins of bij Christine, zo zie je hoe leuk en anders die stempeltjes kunnen zijn.

16 opmerkingen:

Linda zei

Heel eenvoudig en mooi!
Groetjes,
Linda

Unknown zei

elke
prachtige kaart
ik wens je een prettige vakantie
veel liefs van marcelline

Riet zei

Schitterend Elke.
Een fijne vacantie.

Liefs Riet.

susie zei

Moooooi !!
Zalige vakantie Elke !

:)

Yolanda zei

Héél erg mooi!!

Ook ik wens je een fijne vakantie en kom na je vakantie zéker weer een keer langs.

Charlotte zei

Mooi! Prettige vakantie!

carla zei

Prachtig !!!

Diane zei

Elke,

Geniet van je vakantie!!


Diane (Mol)

Ilse zei

Prachtig eenvoudig , geniet van je vakantie !!!
Groetjes Ilse

ann_b zei

Heel mooi en fijn Elke!
En nu genieten!
Groetjes Ann

Crealin zei

Hoi Elke,

dit is echt een plaatje om even bij stil te staan, mooi gemaakt!
Bedankt ook voor het mooie compliment.
Geniet van je vakantie om ons nadien weer met superveel creatieve ideeën te verwennen.

Tot in augustus ;)

Lins x

Anoniem zei

knap gedaan Elke en ik wens jullie een prettige vakantie toe!

veel liefs Rebecca

Margo zei

Dat heb ik dus nog snel even gedaan he :)
Geniet maar van je verlof !
Liefs
Margo

Margo zei

O ja, niet te vergeten, nog eens heel erg bedankt voor de tips, je bent een schat !
Liefs
Margo

Christine zei

Bedankt voor de link op je blog! Blij dat ik je vandaag nog eens zag. Geniet er daar maar eens goed van!
Liefs en een dikke kus
Christine

Elli p.´s Stempelvitrine zei

Your nature card looks very beautiful!
Have a nice day, Sabine