woensdag 7 september 2011

een ingelijst schilderijtje

IMG_4067

materiaal : distress inkt : tumbled glass, brushed corduroy, stempelstiften, art impressions : lavendel en grasjes, post it note

ZE ZIJN ER WEER!!!! Art impressions is weer op voorraad!
Wil je dit kaartje ook graag maken..? Hier een woordje uitleg. Start met het scheuren van je post it. Leg hem op je cardstock en spons eerst tumbled glass. Verschuif je post it naar beneden en spons met brushed corduroy. Verschuif nog eens en spons nog een tweede keer.
Stempel nu de lavendel met stempelstiften. Ik heb hier gekozen voor nr 57 en 38. Stempel het mini grasje met 57.
Wil je me "life" aan het werk zien...,(klinkt sjiek hé) kom dan naar het hobbysalon. Ik laat jullie graag zien hoe je met de art impressions stempeltjes kan werken. Snel en éénvoudig met een prachtig resultaat.

9 opmerkingen:

Godelieve zei

Zo mooi Elke!

celia zei

Schitterend!!!! Echt heel knap...ik kom in de leer!!!! ;)

janet zei

heel mooi, rustig en eenvoudig maar dat maakt het juist zo stijvol!
groetjes, janet

Christine zei

Ik kom morgen "life" en dan zie ik je "life" ! Heel mooi kaartje Elke!
Liefs xxx
Christine

Anita zei

Hartstikke mooi Elke!!
Ik ben al stevig aan het oefenen geslagen, maar ik moet toegeven.....het is nog niet zo makkelijk als het lijkt.
Maar ik begin er een beetje kijk op te krijgen nou.
Die lavendel staat nog op mijn wenslijstje......

The Crafty Elf zei

Stunning....a true piece of art! Gorgeous!

Joke zei

EEn lust voor het oog,Elke

Crealin zei

Tuurlijk wil ik je live zien, wat had je nu gedacht, zo'n knapperd!

Groetjes,

Lins ;-)

Marian zei

Wat is dit prachtig!!!!