donderdag 1 december 2011

the 12 days : dag één/le premier jour/first day

IMG_4180

materiaal/matériel/materials

houten kandelaar, acrylverf,touw,tekstje,ponsje, embossingpoeder goud

bougeoir en bois, peinture acrylic,tampon texte,perfo,poudre à embosser dorée, ficelle

wouden candleholder, acrylic paint, text stamp, punch, golden embossingpowder, string.

Kijk ook eens bij Kitty en zie hoe zij het stempeltje gebruikt heeft.

Jeter aussi un coup d'oeil chez Kitty

Go and see what Kitty did with the same stamp.

6 opmerkingen:

Riet zei

Heel mooi gemaakt Elke.

Liefs Riet.

inge zei

Dag Elke,

lang geleden, maar via via kwam ik weer op jouw blog terecht.

Ik zal jou en Kitty de komende dagen zeker volgen, net zoals ik den Tim volg :)

Heel leuk idee wat je doet met het touw ! Zo eenvoudig, maar heel effectief !

groetjes uit Waarschoot
Inge

angelique (anlou) zei

hoi meis
via kitty ben ik bij je gekomen en ben meteen volger geworden meis
wat een leuke en mooie dingen maak je, mijn complimenten aan jou
dit is echt een leuk idee wat je hebt gemaakt vandaag meis
liefs angelique

Roelie zei

Hallo Elke,
ook ik kwam via Kitty hier aanwaaien... Wat een leuk idee met dat touw zo, heel erg sfeervol gemaakt. Zoals ik bij Kitty al schreef hebben jullie andere tekststempels gebruikt, terwijl ik uit jullie teksten begreep dat het dezelfde zou moeten zijn?
Groetjes Roelie

Christine zei

Mooi!
Liefs xxx
Christine

Monique zei

Prachtig Elke!
groetjes
Monique