maandag 23 januari 2012

mini atelier maart/april 2012

IMG_4266

Vroeger dan normaal, maar hier is het mini atelier voor maart/april. De prijs voor dit atelier : € 7.50 inclusief alle materiaal.
Inschrijven kan niet per mail!, maar wel per telefoon 03.232.66.21 na 12.00 u.

Dit zijn de data

maart

donderdag 1 maart volgeboekt
vrijdag 2 maart Volgeboekt
zaterdag 3 maart Volgeboekt
woensdag 7 maart Volgeboekt
donderdag 8 maart
vrijdag 9 maart
zaterdag 10 maart
donderdag 22 maart
vrijdag 23 maart
zaterdag 24 maart
donderdag 29 maart
vrijdag 30 maart
zaterdag 31 maart Volgeboekt

april

donderdag 5 april volgeboekt
vrijdag 6 april volgeboekt
zaterdag 7 april Volgeboekt
woensdag 11 april volgeboekt
woensdag 18 april
donderdag 19 april
vrijdag 20 april
zaterdag 21 april volgeboekt
woensdag 25 april
donderdag 26 april
vrijdag 27 april
zaterdag 28 april

8 opmerkingen:

Colinda zei

Hij is weer super lief Elke!! Woon helaas nog steeds te ver weg om gezellig een atelier te komen volgen. Héél véél plezier met Kitty bij CHA, Colinda.

Monique zei

Heel mooi! Mijn plaats is al gereserveerd!
grtjs
Monique

TINE C zei

Wat prachtig.
Ik ga zeker komen met mijn zus .
7 maart ga je morgen wel bellen.
Grt

Tine

Unknown zei

er zijn zo te zien weer hele leuke beertje bijgekomen... mmmm, ze zijn om weg te smelten.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Elke,zo lief dat beertje.

Liefs Riet.

Christine zei

Ik bekijk mijn agenda! Maar komen doe ik!!
Liefs xxx
Christine

Crealin zei

Hey Elke,

ik heb weer heel wat berichtjes in te halen zo te zien :-) Heel leuk doosje heb je gemaakt met zo'n lieve stempel enne heel mooi ingekleurd waaaw!
Ook een hele dikke proficiat voor de ouders en de fiere bonmamy en bonpapy :-)
Zo'n mooi suikerbonendoosje en met je man zijn geschrift kan je nog wel wat tekststempels creëren.
Wat een dotje is de kleine Marilyn, om op te eten!
Veel plezier op de cha, laat je maar eens goed gaan samen met Kitty. Ik ben super benieuwd naar alle creatieve ideeën waar we de komende maanden van gaan kunnen meegenieten.

Vele groetjes,

Lins x

Debby zei

Wat een schatje! Antwerpen is iets... te ver voor een mini-atelier, maar er zullen vast genoeg anderen komen!
Groetjes Debby