zondag 11 maart 2012

tubes : dag 7 : turquoise

IMG_4305

De laatste van de tubes week, één van mijn favoriete kleurencombinaties. Bruin en turquoise. Het stempeltekstje is geëmbossed en ook een klein stukje van het uitgesneden bloemenrandje. Wil je maar een stukje embossen dan gebruik je best de versamark stift. Die vind je in mijn winkel maar kan je ook bestellen en laten verzenden.

Kijk je ook weer even bij Kitty?

Nog even dit : Vanaf donderdag vind je me voor de eerste keer op de knotsgekke kaartendagen : stand 106. Ook Kitty zal weer van de partij zijn.

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een gave kleuren!! En de tekst is weer van te snoepen zeg, super!!!

Groetjes Tinie

Caroline zei

Hoi Elke, weer een prachtige creaties en ik moet zeggen ook mijn favoriete kleurtjes hoor, zeker dat turquoise.
Onze dames hebben eindelijk gestoeid met de omegakaarten, de resultaten zijn te zien op de site http://papiercreatiesstichtingsteunpunt.blogspot.com
Groetjes Caroline

Peter zei

Een mooi uitgewerkte site. Groeten.

Monique zei

Wat zijn het toch prachtige kleuren!
grtjs
Monique

Lotte zei

De kleuren zijn weer de max Elke !!!

Groetjes Lotte