maandag 5 maart 2012

tubes : eerste dag : roze

IMG_4303

Hebben jullie het al gelezen op Kitty's blog? Vandaag starten we onze "tubes-week". We vonden deze leuke tubes op de Cha!
Elke dag van deze week zullen we jullie een ideetje laten zien. De tubes bestaan in twee afmetingen en zijn zowel bij Kitty als bij Crafts & Things te koop. Prijs per stuk : € 0.90 of per 10 voor € 8.50.

Voor mijn roze uitvoering heb ik voor het nieuwe roze bolletjespapier gekozen (ook op de Cha gevonden) en een mini splitpennetje uit een nieuw setje van Artemio.

Kijk zeker ook bij Kitty naar haar realisatie.

3 opmerkingen:

TINE C zei

Het is echt wel mooi.ben benieuwd naar de andere creaties deze week.
Liefs
TINE C

Monique zei

Heel mooi hoor!
Prachtige kleuren!
groetjes
Monique

Unknown zei

elke
ja ik heb gelezen bij kitty
ik was toch zo nieuwsgierig om te komen kijken
vind een leuke idee
ik ga jullie volgen
veel liefs van marcelline