maandag 2 april 2012

mini kaartjes

IMG_4336

materiaal : restjes cardstock, mini poesjes, 3D mousse 2MM, scor-pal

Gooi je net zo als ik niets weg…Dan zijn hier 3 mini kaartjes, gemaakt met restjes cardstock.

Ik heb de basiskaartjes gesneden 14 cm op 5 cm en gerild op 7 cm.
Een figuurtje uitgeponst met de super leuke mini ponsjes van Artemio, een klein restje gekleurd cardstock onder de perforatie en verhoogd op het kaartje gekleefd.
Misschien kan je er nog een klein mapje bijmaken en als kleine attentie cadeau doen...

14 opmerkingen:

Marian zei

Wat zijn ze weer prachtig!!

TINE C zei

O wat schattige kaartjes.
ik kom ze woensdag bewonderen hoor.
Liefs

TINE C

Christine zei

Schattig!!
Liefs xxx
Christine

carina zei

Leuke kaartjes!
Groetjes Carina

Kaartenbox zei

Leuk gedaan. Ikzelf gooi ook niks weg en maak dit formaat kaarten ook vaak. Gr. Anja

Anoniem zei

heel mooi, prachtig

Ellen zei

Super zijn ze deze kleine kaartjes!
Groetjes, Ellen

Karin zei

Mooie oplossing voor restjes cardstock, Elke!
Groetjes,Karin

Colinda zei

Kan ook niks wegggooien. Schitterende kaartjes!!! Geniet van je dag, Colinda

Ingrid zei

Hoi Elke,
Dit is telepathie, da kan ni anders.
Heb just lenteschoonmaak gedaan in mijn Hobbykamer.En o.a. al mijn restjes papier per kleur geklasseerd.
Met uw tof idee heb ik weer uren plezier en vooral,wa centjes uitgespaard, want een klein kaartje voor aan een boeketje,fles wijn,of iets anders,kost minstens 1 euro.
Merciekes voor ons iedere keer,op een schitterend idee te brengen.

Riet zei

Mooie kaartjes zijn dit.

Liefs Riet.

Anoniem zei

hallo,

zo te zien ben je al beter dan op de beurs toen ik je bezocht, ik had echt medelijden met je...

je mini kaartjes zijn super!!
groeten

Tine

Mieke zei

Wat een fantastische kaartjes!

Lotte zei

Elke, wat een mooie kaartjes.

Echte kunstwerkjes ;-)

Groetjes Lotte