maandag 21 mei 2012

Eén ponsje in de kijker : dag 1

foto

Deze week laat ik jullie zien hoeveel verschillende kaartjes je maken kan met dit kleine mini ponsje als basis.

foto

materiaal : ponsje, cirkels nestabilities, cuttelbug, tekstje, stempelpositioner, parelpennetje, lijmstift.

Leg de 2 in elkaar passende nestabilities tegelijkertijd op je papier (zet even vast met een post-it) en snij ze met de cuttlebug uit. Je hebt nu de binnencirkel om je tekst op te stempelen (stempel positioner) en een ring. De ring heb ik met enkele 3D vierkantjes opgekleefd. De mini bloemetjes zijn uit restjes cardstock uitgeponst en met een lijmstift opgekleefd. In het hartje van de bloemetjes een stipje aangebracht met een parelpen.

12 opmerkingen:

TINE C zei

He Elke

Geweldig kaartje. De cirkels heb ik reeds uitgesneden maar ga het eens proberen met vlindertjes.De bloempjes die ik heb gaan niet zo goed.Maar ja we hebben vrijdag weer veel tips gekregen he.Merciekes
Liefs
Tine

Teerg zei

Leuke uitdaging!!
Weer een super kaartje!!

ALIX zei

Heel "zuiver"kaartje zo. Het klopt, ik heb al stansjes met kleien bloemetjes, en kan ze absoluut niet meer missen!
Gr Alix

K-Creatief zei

Dit gaan we zeker eens proberen :)
Weer een leuk ideetje!!

celia zei

Super mooi!!!!!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Elke.

Liefs Riet.

Marian zei

Geweldig weer, ik ga het zeker namaken!

Judith zei

Wat een leuk idee!! Ik ben benieuwd naar je volgende kaarten met deze pons. Ik vind deze kaart al erg mooi!

Groetjes Judith

Unknown zei

elke
leuke kaart en mooie tip
ben ook benieuwd voor de volgende tip
alvast bedankt
veel liefs van marcelline

Colinda zei

SUPER!!! Een gezellige avond, Colinda

Crealin zei

Wat mooi Elke! Ik ben al benieuwd naar morgen.

Dikke x,

Lins

Marleen Derweduwen zei

mooi idee!