dinsdag 26 juni 2012

RENS en VIRGINIE


Materiaal : scor-pal, Letterstans Tim Holtz,Cuttlebug, tekststempel

Hier ben ik weer terug na een heerlijk vakantie in het zonnige Frankrijk.  Ik ben dan ook na wassen en strijken, direct aan de slag gegaan...22 jaar geleden werd mijn zoon Rens geboren. Het is een cliché maar zo waar : wat gaat de tijd toch   snel.  Omdat hij fan is van Spiderman heb ik hem een kaart gemaakt gelijkaardig aan de kaart voor onze huwelijksverjaardag. Die vind je hier.  Ook Virginie, mijn stiefdochter, werd 27 jaar geleden geboren. Dus dubbel feest! 



5 opmerkingen:

TINE C zei

He proficiat met de twee jarige.Maak er een leuk feest van.
Liefs
TINE C

Kaartenbox zei

PRoficiat voor allemaal. Ik ga je nog even een mail sturen over de stempels. Groeten Anja

carina zei

Fijn dat je terug bent,en een goede vakantie achter de rug hebt.
Je bent weeral terug goed gestart met twee mooie kaarten.
Proficiat aan de jarigen.
Lieve groetjes,
Carina

Yvette zei

Fijn te horen dat je genoten hebt van je vakantie.Nu dubbel feest met 2 mooie kaarten.
Groetjes,
Yvette

Unknown zei

hallo elleke
van harte welkom thuis na een mooie vakantie en je ziet zeker dat jou batterij weer opgeladen is , zo prachtige kaart
en ook een dikke proficiat aan de twee jarige
prettige weekend
veel liefs van marcelline