vrijdag 6 juli 2012

een bloembakje


materiaal : snijmalletje bloembakje,art impressions stempeltjes, witte pigment inkt hero arts, Derwent potloden, witte gelstiftje, glad grijs cardstock.


Ga als volgt te werk : stempel de bloemetjes en grasjes met witte inkt en laat even drogen. Om de bloemetjes mooi op hun plaats te stempelen heb ik eerst uit een post it note mijn bloembakje uitgesneden. Dit maskertje heb ik op mijn kaartje gekleefd en dan gestempeld. Haal na het stempelen je post it weg en kleur over de witte inkt met je potloden. Kleef het uitgesneden bloempakje met 3D blokjes op zijn plaats. Ik heb voor het gladde grijze cardstock gekozen, hier kan je heel mooi op kleuren met potlood.

7 opmerkingen:

TINE C zei

Het is weerom een pracht van een kaartje.Zo eenvoudig.Knap hoor.
Liefs
TINE C

Tinie zei

In al zijn éénvoud, weer bijzonder mooi!!

Groetjes Tinie

carina zei

Schitterend gewoon.
Lieve groetjes, Carina

Riet zei

Wat een heel mooi kaartje Elke.

Liefs Riet.

Marleen Derweduwen zei

Leuk dat we er ook de tips bij krijgen!

Anoniem zei

leuk gedaan ze Elke!!

veel liefs Rebecca

Nelleke zei

Mooie kaartjes maak je zeg, daarom volger geworden.
Groetjes, Nelleke