dinsdag 25 september 2012

Terug!

Hier ben ik weer terug! Het hobbysalon is weer achter de rug. Het was genieten, van de drukte, het interesse, de vele toffe reacties. Graag wil ik Nicole, Chantal,Carole en Anke bedanken. Jullie waren geweldig!
Heb je het hobbysalon gemist...in november vind je me weer in de Nekkerhallen op de libelle winterfair! Van 15 tot en met 18 november.


Materiaal : penny black stempel, memento, versafine, derwent potloden

Een kaartje gemaakt met dezelfde techniek zoals het mini atelier september/oktober 2012
Inschrijven kan nog!




7 opmerkingen:

carina zei

Het is net een schilderijtje, zo mooi.
Tot donderdag,
Carina

Anoniem zei

Heel knap, sereen en mooi.
4/10 zie je me komen hiervoor.
groetjes
leen

Unknown zei

elke
ik vind het prachtig gedaan
veel liefs van marcelline

Marian zei

Wow, dit is mooi!!

Riet zei

ohhh wat is deze prachtig.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ik vond het ook heel leuk. Het was weer genieten bij jouw stand!
Groetjes,
Hilde en Leana

Carina zei

prachtige stempel en natuurlijk een prachtig kaartje
groetjes