woensdag 3 oktober 2012

een kopje


materiaal : stempeltje, tekstje,ponsje,flexmarkers,witte gelpen,krimpfolie

Het is zo een éénvoudig stempeltje en erg leuk. Ik heb het stempeltje en de tekst met mijn stempel positioner eerst op mijn kaart gestempeld met versafine. Dan het kopje nog eens gestempeld met memento en ingekleurd met flexmarkers. De witte stipjes zijn met een gelpen gezet. Ik heb een stukje krimpfolie gekleurd met flexmarkers en dan uitgeponst. Met de heat tool laten krimpen en zo past het mooi bij mijn kopje. Het ingekleurde kopje heb ik uitgeknipt (zonder het oortje) en verhoogd over mijn afdruk gekleefd met een 3D blokje.
Denk ook eens aan bijvoorbeeld een zelfgemaakt doosje om een kippesoepje (voor een ziek iemand) of een zakje thee in te verpakken en versier dit met het stempeltje.

8 opmerkingen:

angeleef zei

Hoi Elke,
Een heel eenvoudig kaartje (zoals we natuurlijk van jou gewoon zijn) maar weeral een heel leuk resultaat!
Groetjes
**Evi**

Ellie zei

Heel mooi! Dat eenvoud toch zo mooi kan zijn!
Groetjes Ellie

carina zei

Knap!
Liefs Carina

TINE C zei

Toch weer een schattig kaartje he.
Liefs
TINE C

annie zei

Dit is er weer eentje om te onthouden! Zo leuk en o zo eenvoudig.
Dit ga ik ook eens proberen.
Waar blijf je de ideetjes halen ?
Groetjes, Annie

Marleen Derweduwen zei

Dit is hartverwarmend mooi!

Riet zei

Een hele mooie kaart Elke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! heel leuk gevonden ! mooi kaartje
grtjs, martina
x