maandag 17 december 2012

mini atelier jan/feb 2013


Is het een doosje, is het een kaart..? Het is het allebei. Mag ik jullie het nieuwe atelier jan/feb 2013 voorstellen. Prijs per deelname : € 7.50 inclusief alle materialen en fiche.

Inschrijven kan per telefoon op 03.232.66.21  van woe  tot en met zaterdag vanaf 12.30 U
of in de winkel zelf.


Dit zijn de data

januari

woe 9/1  1 VOLGEBOEKT
dond 10/1 VOLGEBOEKT
vrijd 11/1
zat 12/1 VOLGEBOEKT
woe 16/1
vrij 18/1 VOLGEBOEKT
zat 19/1 VOLGEBOEKT
woe 23/1 VOLGEBOEKT
dond 24/1 VOLGEBOEKT
vrijdag 25/1 VOLGEBOEKT
woe 30/1VOLGEBOEKT
dond 31/1 VOLGEBOEKT

februari
vrij 1/2 NOG 1 PLAATSJE VRIJ
zat 2/2 VOLGEBOEKT
woe 6/2 VOLGEBOEKT
dond 7/2 VOLGEBOEKT
Zat 9/2 VOLGEBOEKT 
woe 13/2 VOLGEBOEKT
vrijdag 15/2 VOLGEBOEKT
zat 16/2 VOLGEBOEKT


8 opmerkingen:

TINE C zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
TINE C zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
TINE C zei

Een super mooi atelier ga eens vlug naar een datum zoeken hoor
Liefs
TINE C

nadia zei

Heel mooi! Hopelijk kan ik er bij zijn
groetjes

carina zei

Tof, om het nieuwe jaar mee in te zetten!
Carina

kreaingrid zei

Hoi elke,
Cerieus hoe dit kaartje ineen zit.
Hplk vind ik een dag om te komen.
Weer een prachtig exemplaar.
Groetjes, ingrid

K-Creatief zei

Heb de workshop gevolgd en het was zeer leuk, thuis direct een nieuw doosje gemaakt,gevuld met snoepjes voor de arme studenten die nog aan't blokken zijn ;)

groetjes,

Karin

Unknown zei

Hey Elke

Eerste atelier dat ik gevolgt heb en ik kijk al uit naar het volgende.

Groetjes
Nadia