donderdag 25 april 2013

een kristallen bruiloft


materiaal : clear stempel set inkadinkado,scor-pal,embossing poeder clear,versafine,tekstje, stickles cristal

Onlangs kreeg ik het verzoek een kaart te ontwerpen voor een kristallen huwelijk...Niet éénvoudig vond ik dat. En toen zag ik deze stempels en dacht Ja, dat is het! Een kristallen luchter als symbool voor 15 jaar huwelijk. Mijn opdrachtgeefster koos roze en lichtgrijs als kleuren en daar ging ik mee aan de slag. Een leuk drieluik, ideaal om tekst in te verwerken. De luchter gestempeld met versafine en geëmbossed met clear ultrafine embossing poeder. Enkele drupjes stickles om de het kristal na te bootsen.
Ik heb er 30 gemaakt en diegene die mij kennen ...weten dat voor mij serie werk een echte opgave is.
Maar de opdracht was geslaagd en daar ben ik echt blij mee.



7 opmerkingen:

Christine zei

Mooi werk Elke!
Liefs xxx
Christine

Cindy zei

Tof!

TINE C zei

o dat is een super mooie kaart.
heb jij weer schitterend gedaan hoor

Liefs
TINE C

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel verfijnd en elegant Elke,lieve groetjes Miranda

Lenie zei

prachtige uitnodiging zeg, eenvoud maar wel erg mooi.
groeten Lenie

Patricia Wanten zei

Een elegante invulling van een delicate opdracht. Knap
Groetjes

Patricia

Marleen Derweduwen zei

Proficiat met je geduld want zoveel kaarten embossen is niet niks!