maandag 3 juni 2013

voorlopig even de laatste


materiaal : stempel koppeltje, wow zilver embossingpoeder.

Ik maakte deze nog even tussen de bedrijven op vraag van Virginie die naar een huwelijksfeest ging.
Binnenin een envelopje om een centje in te stoppen.
Zoals jullie al wel weten komt de verhuis met rasse schreden dichterbij. Ieder vrije moment zijn Guy en ik bezig met de voorbereidende werken in het nieuwe pand. Tijd om kaarten te maken zit er nu echt niet in. Dus even geduld binnenkort ben ik er weer. Met een nieuwe winkel en nieuwe ideetjes!!!!
Ik kan jullie al wel verklappen dat het een bijzondere openingsweek wordt. 

Hou me in de gaten begin juli ben ik er weer!

Of volg Crafts & Things op Facebook en wees op de hoogte van de stand van zaken....

13 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi hoi een schitterende kaart
Veel succes met de verhuizing enz.
Liefs Cinderella

Mariken zei

Prachtig!! Jij heel veel succes en sterkte met de verhuizing...pas op je arm. En een fijne vakantie!!
Groetjes Mariken xx

Marian zei

Heel veel sucses Elke

groetjes marian

Ellen zei

Wat een idee, gewoon stempelen en dan met zilver embossen. Super. Succes met de verhuizing, doe rustig aan en geniet van je vakantie!
Groetjes, Ellen

TINE C zei

geweldige kaart.
Nu is het aan ons om kaartjes door te sturen zeker.
heel veel succes met de verhuis.hulp nodig laat maar weten.
Liefs
TINE C

Riet zei

Wat prachtig heel stijlvol.

Liefs Riet.

Unknown zei

elke
heel mooie kaart,wens je heel veel succes met de verhuizing en ook een pauze inlassen , zodat je fit ben met jou nieuwe winkel
veel liefs van marcelline

Gerrina zei

Sterkte en succes met alle werk! Maak er iets moois van en ik probeer ´ns die kant op te komen kijken... Groetjes, Gerrina

Carina zei

succes met je nieuwe pand!


anita01 zei

Word nu spannend Elke, heel veel succes en vooral plezier bij de opening.

Warme groetjes,
Anita

K-Creatief zei

Ongelooflijk waar haal jij de tijd en energie om dit allemaal te doen!!!
Mooie kaart,

groetjes,

Karin

Margot zei

superleuk kaartje!

Lenie zei

oh wat een mooie kaart, veel succes met de verhuizing.
groeten Lenie