woensdag 22 januari 2014

gorjuss



materiaal : gorjuss stempel, flexmarkers,scor-pal

Maandag heb ik de presentatie van de Brother scan and cut bijgewoond. Als test had ik deze stempelafdruk bij om te laten uitsnijden. Super!! De machine scant de afdruk eerst en snijdt deze dan uit met een randje (afstand zelf te kiezen of eventueel op de stempellijnen.)
Gewoon weg geweldig!
Volgende week weet ik meer over de prijs en levertermijn.
Ik heb haar ingekleurd met flexmarkers en hier en daar een streepje potlood in haar haartjes.
het kaartmodelletje was in een wip klaar dankzij de scor-pal. Geen gemeet of lijntjes trekken. Papier snijden,rillen en plooien. 

5 opmerkingen:

Mariken zei

Prachtig kaartje...en dat apparaat klinkt super!!
Groetjes, Mariken

Ellen zei

Wat gaaf! Zo mooi krijg je het nooit uitgeknipt. Kaartje is echt heel leuk.
Groetjes, Ellen

Anne zei

Wat een mooi kaartje!
Lijkt me leuk diat apparaat!

Lotte zei

Hey Elke,

Dat is een hele mooie kaart !!!

Filmpje bekeken en die machine ziet er super uit en makkelijk in gebruik.

groeten Lotte

Charlotte zei

Leuke kaart Elke! Het papier en de stempel passen erg goed bij elkaar.
En die halve plakparels blijken ook ideaal voor easelkaarten recht te laten staan (vind ik altijd zo lastig om dit decoratief te doen)
Groetjes,
Charlotte

ps mama en ik vonden het erg fijn vrijdag!