vrijdag 28 maart 2014

gefeliciteerd


materiaal : stempel PB,memento london fog,stempelstiften,penseeltje,scan n cut

Om dit kaartje te realiseren ging ik als volgt te werk

Beïnkt de stempel volledig ( de stempel leg ik op mijn werkblad met de rubber naar boven)met London Fog, kleur over de london fog met je stempelstiften, dit is geen precisie werkje en mag vooruit gaan! Ik heb voor verschillende tinten rood en groen gekozen. Ga met een vochtig penseeltje over de motieven om de kleuren te blenden. Neem je stempelpapier en druk dit op je stempel, even laten liggen en dan er afhalen.

De scan n cut heeft ingebouwd 5 verschillende lettertypes. Ik heb mijn woord gekozen en het formaat bepaald. De scan n cut geeft je de mogelijkheid om je achtergrond in te scannen zodat je perfect ziet hoe je papier er uit ziet en je je tekst of figuur zo welbepaald kan uitsnijden. 
Super vind ik dat!

En wat vinden  jullie ervan?

Geniet van deze dag!

9 opmerkingen:

K-Creatief zei

Dit is prachtig, de stempeltechniek ken ik nog niet denk ik.Voor de scan n cut ga ik ijverig sparen.
Zeer mooi kaartje,

groetjes,

Karin

Annemieke zei

Wat een plaatje de kleuren springen van de kaart.
Groetjes Annemieke

Malika zei

Dit is echt een prachtkaart, heel mooie kleuren

Malika

anita01 zei

geweldig Elke,

Warme groetjes,
Anita

TINE C zei

gewoonweg een pracht van een kaart

Liefs

TINE C

maria's knutselplezier zei

Prachtig Elke!!!

Groetjes
Maria

Sofie zei

Zeer mooie kaart, geeft een speciaal effect!!

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart ! Groetjes Enny

Carina zei

Super kaart,knap!