donderdag 10 april 2014

BASISATELIER : WELKE INKT….?

basis atelier


Vaak zie ik klanten voor de inkten staan met zoveel vragen...Welke inkt zal ik kiezen, wat is het verschil tussen al die inkten...? Is dit voor jou ook zo, schrijf je dan in voor dit atelier. Tijdens dit atelier worden alle kenmerken op een rijtje gezet en maken we een mini-boekje waarin verschillende technieken aanbod komen en ga je met een volledig overzicht en naslagwerk naar huis!

Het atelier gaat door op 23 april van 9.30 u tot 12.00 uur.
Deelnamen : € 15.00

Bellen om in te schrijven kan van woensdag tot en met zaterdag vanaf 13.00 uur
03.232.66.21

VOLGEBOEKT



5 opmerkingen:

Isabelle zei

super tof idee!
ik duim dat hij nog eens op de menu komt, want ik kan niet die dag.
veel plezier.
liefs uit Brugge
Isabelle

Resie06 zei

Super ga vragen op het werk of ik die dag wat later mag beginnen. En zo ja hoor je me nog en kom ik zeker. Want dat probleem met inkten klinkt mij bijzonder bekend in de oren.

carina zei

Een echte aanrader!!
Ik kijk nog dikwijls in mijn naslagwerkje.
Waarvoor dank Elke.
Groetjes Carina

Christel zei

Jammer ik moet die dag werken. Tip: workshop over inkt ook op zaterdag zou leuk zijn

Unknown zei

Spijtig, op woensdagen kan ik niet.Hopelijk geef je deze workshop nog eens op een andere dag, dan ben ik van de partij.