dinsdag 15 juli 2014

NIEUW PAPIER EN STYLE STONES


Materiaal : papier Crafts & Things,style stones,alcohol inkt,memento inkt,embossingpoeder wow


Een boekje bekleed met nieuw papier : een exclusiviteit bij Crafts & Things.
verkrijgbaar in 7 kleuren, effen uitvoering en met bollen

De style stone heb ik kleur gegeven met alcohol inkt en bestempeld met Stazon.
Voor de stempel koos ik voor een fragment uit deze grote stempel!


Een andere versie.
Weerom een style stone als sluiting. Deze keer heb ik de style stone gekleurd met memento inkt. Voorzien van een dikke laag clear embossingpoeder. In het nog vloeibare (warme) embossingpoeder heb ik een tekst stempel (orage du coeur) afgedrukt. Even laten afkoelen alvorens je de stempel af de style stone haalt.


De style stones zijn nu verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.
€ 4.00 per pakje




1 opmerking:

carina zei

Knap gedaan Elke!
Ik zal dat eens van dichtbij komen bekijken.
Die stones spreken mij wel aan...en dat papier...en...????
Tot vlug.
Carina x