dinsdag 26 augustus 2014

DANK U DANK U DANK U!!!!!!





50 worden…. Ik zat er toch wel mee..

Zaterdagavond na sluitingstijd, samen met mijn kinderen en Guy uit eten. Lekker en gezellig!
Na het etentje toch nog even snel terug naar de zaak om mijn spullen op te halen.

En toen ….





De verrassing van mijn leven!!!!








Dank jullie allemaal voor alles!!!
En Guy, de man van mijn leven, maanden heeft hij hier in het grootste geheim aan gewerkt en werkelijk, ik wist hier niets van.

Zo 50 worden : TOP!!!!

xxx

Elke


4 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig Elke...dit is om te koesteren.
Gefeliciteerd meis en een fijn nieuw jaar gewenst.
Liefs Ellen

Gerrina zei

Geweldig wat gaaf! Enne geniet ervan; 50 is een leeftijd om vandaar nog veel dromen waar te maken, maar vooral de kunst geleerd te hebben te genieten... Nog gefeliciteerd! Van een mede 50-ger, Gerrina

TINE C zei

O dat moet werkelijk een verrassing geweest zijn.je kan het echt wel zien aan uw gezicht dat spreekt boekdelen.Nu kan je echt nagenieten.
Zalig toch
Liefs
TINE C

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een heerlijke verrassing Elke...nogmaals gefeliciteerd en geniet maar lekker na :-)
groetjes, Alie