maandag 15 december 2014

kerst - nieuwjaar atelier 2014






GRAAG STEL IK U HET NIEUWE ATELIER VOOR

KERSTATELIER 2014

Prijs voor deelname aan dit atelier : € 12.50. Combineer je je atelier met je aankopen dan betaal je voor het atelier € 8.00. Je aankopen hoeven niet in verband te staan met het atelier.
Alle materialen zijn ter plaatste voorzien, u hoeft zelf niets mee te brengen.
Het atelier begint om 10.00 u en eindigt om 12.00 u

INSCHRIJVEN KAN VAN WOENSDAG TOT EN MET ZATERDAG VANAF 13.00 UUR OP HET TELEFOONNUMMER / 0476.60.52.35

DATA

WOENSDAG 17 DEC
DONDERDAG 18 DEC
VRIJDAG 19 DEC
ZATERDAG 20 DEC NOG 2 PLAATSEN



7 opmerkingen:

carina zei

Zo mooi,
mijn plaatske staat al vast. laat het maar vlug november zijn.
carina x

Monique zei

Mijne datum staat ook vast!!!!

Unknown zei

zeker morgen bellen want ik wil er ook bij zijn, ziet er leuk uit om doen!
tot dan ..... Louisa

maria's knutselplezier zei

Wow Elke dit lijkt met een schitterend idee , ik ga je straks wel even bellen!!!

Groetjes
Maria

carina zei

Gisteren atelier gevolgd, superleuk en mooi om te maken!
Echte aanrader!
Carina x

Unknown zei

ik moet passen, jammer! Onverwacht een telefoon gehad dat ik moet verhuizen en al voor 1 december!!!!!! Ik leef tussen de dozen en rommel.... voor een volgende keer en veel succes aan iedereen,
Louisa

Anoniem zei

Elke, heb je de stempels van nummers en stempel van achtergrond nog in voorraad?!kan je mij even bellen 015762500 mooi kaart om te maken
groetjes
Frieda