zaterdag 11 december 2010

zesde dag

IMG_3468

materiaal : achtergrond stempel (hero arts), ik wens je stempeltje, krimpfolie, 3 kleuren groene inkten.

Be-inkt je stempel met 3 tinten groen en druk de stempel af. Snij hieruit een driehoek en verdeel deze in 3. Je driehoekje wordt een kerstboompje. Ik heb er roze stipjes op gezet. Zo vormt het een geheel met mijn lintje. Aan het lintje heb ik een labeltje geknoopt, gemaakt uit krimpfolie met daarop het stempeltje : ik wens je.

Wat zou kitty vandaag gemaakt hebben..? KLIK HIER


IMG_3467

6 opmerkingen:

Anneke zei

Eenvoudig, maar o zo mooi! Een super kaart Elke.

Tinne zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog:)
Ik moet zeggen dat ik ook fan ben van deze kaart!!
Vorige week heb ik mezelf deze Hero Arts achtergrondstempel gekocht, dus sevves zelf ook even uitproberen :)

Anneke zei

Een heel mooi kaartje Elke!

chantal zei

weer een mooie en stijlvolle kaart.
Liefs Chantal

Margo zei

Hoi Elke,
dat is een heel leuk kaartje geworden, leuke tip voor de kerstboom !
Groetjes
Margo

Riet zei

Wat een prachtige kaart Elke.

Liefs Riet.