zondag 12 december 2010

zevende dag

IMG_3494

materiaal : tekststempel, versamark, perfect pearls, nestabilities sterretjes, gouden stift.

Voor mij is dit één van mijn favoriete tekst stempels. Vele van jullie weten dat mijn allerbeste vriendin in Kreta woont. Ook al zie ik haar niet vaak we weten beiden dat we er altijd voor elkaar zijn.
Ik heb het tekstje met versamark gestempeld en een kleurtje gegeven met perfect pearls. Nadien heb ik de sterretjes rond de tekst geschikt en mijn kaart door de cuttlebug gedraaid. Achter de sterretjes heb ik geschenkpapier gekleefd en het kaartje omlijnt met een gouden stift.

Kijken jullie ook weer bij Kitty

4 opmerkingen:

Monique zei

Heel mooi!
groetjes
Monique

chantal zei

mooie kaart met een prachtige tekst.
Liefs Chantal

Margo zei

Hoi Elke,
wat een mooi kaartje met een prachtige tekst !
Groetjes
Margo

Riet zei

Wat een prachtige kaart Elke,zo mooie tekst.

Liefs Riet.