donderdag 25 september 2014

YES WE CAN !!!!!!!!! SAMEN MAKEN WE HET VERSCHIL!!!







Nog niet zolang geleden was ik een zo happy Elke. We waren juist terug van ons bezoek aan Marija, Ivana hun families! We hadden er een leuke tijd met als bekroning : meter geworden van Elena en Miona.
Marija begon stilaan dankzij onze hulp (tractoractie) eindelijk zicht te krijgen op een beter = normaal leven. 

EN NU DIT : DE GROOTSTE OVERSTROMINGEN SINDS 120 JAAR!

Hun plannen om met de schapen verder te gaan zijn er nog steeds maar de wateroverlast heeft hun aanplantingen ernstig beschadigd. Zo komt hun geplande voedselvoorraad voor de schapen in het gedrang. Dit kunnen we toch niet laten gebeuren!!!

Vanaf morgen start ik weer met de verkoop van kaarten om zo een spaarpot aan te leggen om de winterperiode te overbruggen. Zelf ben ik al volop aan de slag gegaan en hoop dat zij weer op jullie mogen rekenen. 

Je zal zo als vorige actie de behaalde som in de rechterbalk van mijn blog terug vinden onder de noemer 

YES WE CAN

Voor zij die de vorige actie niet kennen, leg ik het graag nog even uit.

Breng één of meerdere "zelfgemaakte" kaarten binnen en koop er één of meerdere van de kaartjes die gemaakt zijn voor de actie. Prijs voor een kaart : € 5.00.
Welke materialen je gebruikt om je kaart te maken kies je natuurlijk zelf. Zo steun je niet alleen maar doe je ook inspiratie op!
Uiteraard zijn jullie initiatieven van harte welkom.
Beng je niet in de mogelijkheid om te komen maar wil je toch je goede hart tonen stuur me dan even een mailtje : elke.verschooten@pandora.be

Alvast uit de grond van mijn hart

Heel heel erg bedankt.

elke 





3 opmerkingen:

Karine zei

Elke, leg de actie misschien nog even uit voor zij die ondertussen nieuw zijn ;-) Ik tracht zaterdag langs te komen met enkele kaartjes.

Anoniem zei

Voor dit (slechte) nieuws vreesde ik al. Ik zie wat ik kan doen en breng mijn resultaten mee als ik naar de volgende workshop kom.

Enny zei

Oh, wat een vreselijke pech ! Ja, die mensen verdienen onze hulp ! Ik ga weer meedoen hoor ! Groetjes Enny