Posts tonen met het label beurs. Alle posts tonen
Posts tonen met het label beurs. Alle posts tonen

donderdag 5 maart 2015

Een voorproefje



Alvast een voorproefje :
vele nieuwe ideetjes die ik jullie graag zal voorstellen op 
CREATIVA

STAND A32

donderdag 7 november 2013

Kerst en crea beurs


WIJ ZULLEN ER ZIJN!!!!

Kom langs, schuif aan, neem deel aan de gratis make and take die wij zullen verzorgen.
Geef tijdig je reservaties door!



dinsdag 5 november 2013

LIBELLE WINTERFAIR


materiaal
stempels,inkten,cardstock,kerstmutsjes.....

Ik heb niet stil gezeten de laatste dagen.... (eigenlijk is dat niets nieuw)
Ik ben volop bezig met de voorbereiding van de Libelle winterfair. Een super mooie, gezellige beurs met voor ieder wat wils. 

DE LIBELLE WINTERFAIR GAAT VAN START OP 14 NOVEMBER EN DIT TOT EN MET 17 NOVEMBER IN DE NEKKERHALLEN TE MECHELEN 
ONS STANDNUMMER : 308.
WIL JE NOG RESERVATIES DOOR GEVEN OM OP TE HALEN DAN KAN DIT NOG TOT EN MET ZATERDAG 9 NOVEMBER. HOU HIER REKENING MEE AUB.
CRAFTS & THINGS ZAL GESLOTEN ZIJN VAN 11 NOVEMBER TOT EN MET 19 NOVEMBER!

woensdag 20 februari 2013

HOBBYSALON



materiaal : memento,blending mousse, wow opaque white poeder.

Komen jullie naar één van de hobbysalons? Wij zijn er klaar voor!

Kom en pik deze demo mee en geniet van de verschillende beurs promo's

FLEXMARKERS : 9+3 GRATIS ! 
Heb je vragen of kleuradvies nodig? Demo op vrijdag-zaterdag en zondag.

3 VERSCHILLENDE MEMENTO KITS : 3 INKTEN + BLENDING MOUSSE GRATIS € 15.00

WOW EMBOSSING KOFFERTJES : 4 VERSCHILLENDE AAN € 15.00 PER KOFFERTJE

EN DE SUPER PROMO : DE LUXE HOUTEN KOFFER MET ALLE 72 DERWENT POTLODEN AAN € 110



dinsdag 5 februari 2013

Standnummer Antwerpen en Kortrijk




HOBBYSALON ANTWERPEN


Om jullie het gemakkelijk te maken de stand terug te vinden!

Antwerpen : STANDNUMMER 303. Hobbysalon van 21 tot en met 24 februari
Antwerpen Expo 
Jan van Rijswijcklaan 191
Antwerpen


HOBBYSALON KORTRIJK


Kortrijk STANDNUMMER 309. Hobbysalon 1 maart tot en met 3 maart
Kortrijk EXPO doorniksesteenweg, Hal 6


dinsdag 8 januari 2013

AGENDA HOBBY SALON


Neem alvast je agenda en noteer het volgende

CRAFTS & THINGS ZAL DEELNEMEN AAN VOLGENDE HOBBY SALONS
TIJDENS DEZE SALONS IS CRAFTS & THINGS GESLOTEN.

ANTWERPEN : VAN 21 TOT EN MET 24 FEBRUARI 
KORTRIJK : VAN 1 TOT EN MET 3 MAART
MECHELEN : VAN 18 TOT EN MET 22 SEPTEMBER

Graag wil ik jullie ook even geruststellen , de geruchten dat het hobby salon in Mechelen, niet zou doorgaan kloppen niet helemaal. Om juist te zijn : het hobby salon gaat in september 2013 wel degelijk door in de Nekkerhallen in Mechelen. En in 2014 ....daar krijgen jullie later op het jaar de juiste informatie over.



maandag 12 november 2012

wist je dat je geweldig bent...


stempel : inkadinkado,achtergrond hero arts,nl tekststempel,memento inkt,derwent potloden

Een prachtige stempel!
Deze week wordt erg druk voor me. Zo dadelijk inpakken en mijn camionette laden om naar Mechelen te vertrekken, waar ik morgen mijn stand zal op bouwen. Je vindt Crafts & Things vanaf donderdag 15 november op stand 203. Ik heb een leuke demo voor jullie in elkaar gestoken met de daar bij behorende promotie natuurlijk. 
Staan er nog flexmarkers op je verlanglijstje...Ook dan kan je op de beurs geniet van een leuke promotie!


zaterdag 3 november 2012

Libelle winterfair


Hou je van stijlvol kerst shoppen? Kom dan zeker naar de libelle winterfair! Ook ik zal er zijn, je vindt me op stand nummer 203. Opgelet ! daarom zal Crafts & Things gesloten zijn van 12  november tot en met 20 november. De toegang tot de libelle winterfair is voor houders van een abonnement van het hobbysalon gratis! 
Is er iets dat je graag zou willen ophalen op het salon geef me je reservatie dan voor 10 november door. 

donderdag 6 september 2012

kerst egeltje


materiaal : egeltjes (penny black),kerstmutsjes,flexmarkers,tekstje

Het egeltje is ingekleurd met flexmarkers. Het egeltje komt uit een verjaardags setje (terug op voorraad!). Maar met 1 klein kerstmutsje(splitpennetje) maak je er in een handomdraai een kerstkaartje van. De kerstmutsjes zitten per 20 verpakt voor € 3.50.

Tijdens het hobbysalon zal Nicole jullie graag alle uitleg geven over de flexmarkers. Je vindt ons op stand 216. Hou van je kleuren met markers of potlood..? Kom en profiteer van onze super beurspromo.
Reservaties om af te halen op de beurs kan je doorgeven tot zaterdag 15 september. Vanaf maandag 17 september starten we met de opbouw van onze stand.

donderdag 10 mei 2012

een creatieve workshop & gezellige kunstmarkt


Op zondag 3 juni vind je me op het domein van Instituut Iona, Nieuwe Bevelsesteenweg 66, 2560 Kessel.

Kom tussen 10 en 17 uur en schuif aan voor een gratis Make and Take. Met andere woorden kom gratis stempelen en een leuk doosje maken.

Verder kan je deelnemen aan verschillende workshops en zullen er leuke spulletjes te koop zijn.

Alle info vind je op dit adres : www.sylart.be

donderdag 16 februari 2012

art impressions

IMG_4286

materiaal : art immpressions, stempelstiften, tekstje, stempel positioner

Een kaartje gemaakt met verschillende art impressions stempetjes.

Kom je naar de beurs? Dan kan je genieten van het speciale beurs pakketje dat ik voor jullie heb samengesteld. Je vindt me op stand 303

maandag 6 februari 2012

back from the USA

IMG_0036

We zijn alweer enkele dagen terug. We zijn vertrokken vanuit Schiphol en zo via London naar Las Vegas gevlogen. Daar werden we onthaald door Sandy van de Bowdabra. We mochten bij haar blijven overnachten. De volgende dag reden we naar Los Angeles. Wat bijzonder was dat voor haar een rit van ongeveer 5 uur zoiets is als voor ons bij wijze van spreken de tram nemen. Zo zijn we door de woestijn gereden en hier zie je enkele foto's.

IMG_0035

IMG_0040

Op zondag zijn we dan naar de CHA getrokken. Een grote beurs waar alle belangrijke merken vertegenwoordigd zijn. Alle nieuwe producten werden er voorgesteld en je kon bijna op iedere stand wel aan een make and take deelnemen. De eerste dag was het verkennen en de volgende dagen echt goed rondkijken en bestellen…!!! Ik heb echt leuke nieuwe spulletjes ontdekt.

Het was er ook lekker warm. 27 graden. Na 3,5 dag beurs zat het er op en zijn we terug huiswaarts getrokken. Zo een lange vlucht, het 9 uur verschil, en de temperatuurschok hebben me wel parten gespeeld. Een dikke verkoudheid en geen stem….Nu vlug naar bed en hopen dat ik er morgen door ben.

xxx

elke

zondag 22 januari 2012

AMERICA : HERE WE COME

cha_logo_rgb

VAN VRIJDAG 27 JANUARI TOT EN MET 2 FEBRUARI GAAN KITTY EN IK DE CHA IN CALIFORNIA BEZOEKEN. WE ZULLEN OP DIT PROFESSIONEEL HOBBY SALON OP ZOEK GAAN NAAR NIEUWE IDEËEN EN TOFFE PRODUCTEN.
TIJDENS DEZE PERIODE ZAL CRAFTS & THINGS GESLOTEN ZIJN!!!!
TERUG OPEN OP 3 FEBRUARI VANAF 12.00 U.

donderdag 24 november 2011

Kerst en kunstmarkt op 4 december

front

Op zondag 4 december vinden jullie me op de kerst en kunstmarkt bij Sylart. Kijk even op haar website voor alle details. klik hier!
Ik hoop jullie mogen begroeten op dit evenement!!

woensdag 16 november 2011

libelle winterfair

winterfairklein(1)

Vandaag de laatste afwerking en morgen is het zover. Ik heb even rond gelopen op de beurs in wording en het ziet er goed uit. Voor wat ik kon zien, want er waren nog veel standen in opbouw, wordt het een sfeervolle beurs met een divers aanbod. Ik ben moe maar tevreden. Morgen volle kracht vooruit. Ik hoop vele nieuwe klanten te maken maar zal ook heel blij zijn de gekende gezichten te mogen begroeten.

xxx

elke



maandag 14 november 2011

LIBELLE WINTERFAIR

winterfairklein(1)


Geen tijd gehad om naar het hobbysalon te komen...?Grijp dan nu je kans en kom naar de libelle winterfair. Je vindt me op stand 303. OPGELET TIJDENS DE WEEK VAN 14 TOT EN MET 20 NOVEMBER ZAL CRAFTS & THINGS GESLOTEN ZIJN. Voor de houders van een lidkaart van het HOBBYSALON...ook voor dit salon is je lidkaart geldig. Dus gratis inkom.

De leukste doosjes maak je zelf!!

IMG_4153

IMG_4151

Doosjes kopen....?Die maak je toch zelf!

Kom naar de libelle winterfair, stand 303, en ik laat je graag zien hoe je in een handomdraai de mooiste, leukste, origineelste doosjes zelf maakt dankzij de onmisbare scor-pal!!!
Of kom kennis maken met de fascinerende embossingtechniek en profiteer van de speciale beursaanbieding!

PS : ik heb niet stil gezeten en zal jullie op de beurs mijn nieuwe realisaties laten zien. TOT DAN


woensdag 21 september 2011

hobbysalon

Vandaag opent het hobbysalon zijn deuren. Na 3 dagen inpakken en opbouwen, zijn we klaar om jullie te ontvangen op stand nummer 216.

IMG_4074

Dit zal één van de technieken zijn die ik jullie zal laten zien tijdens de demonstraties. Heb je nog geen Art Impressions stempeltjes...Kom en profiteer dan van het promo startpakket!

maandag 14 maart 2011

Hobbysalon Kortrijk/Antwerpen

IMG_7507
Samen met kitty van de scor-pal vinden jullie me op stand 208 tijdens het hobbysalon Kortrijk op 4-5 en 6 maart.

Van 10 tot en met 13 vind je me op het hobbysalon in Antwerpen. Op 10 en 11 maart kan je Nicole verkooijen ontmoeten op mijn stand nummer 303. Zij kan toveren met de copic markers en zal jullie met veel overgave inwijden in deze wondere wereld van inkleuren.
logo_HobbyCS
klik hier voor meer info over de hobbybeurzen