Posts tonen met het label flex markers. Alle posts tonen
Posts tonen met het label flex markers. Alle posts tonen

woensdag 9 oktober 2013

een strakke kerst kaart


materiaal : stempel hero arts,flexmarkers,mini tekstje,perfect pearls

Een clean and simple kerstkaartje. Deze stempel komt uit een serie van 3. 


woensdag 20 maart 2013

een stofje,een doosje


materiaal : stempeltje nummer 12,achtergrond aladine,restje stof,flexmarkers,memory box snijmalletje (stengel van het bloemetje),cuttlebug,nestabilities,scor-pal


EXTRA BASIS SCOR PAL ATELIER OP DONDERDAG 25 APRIL!

Even aan het experimenteren geweest met flexmarkers op een lapje stof. Leuk resultaat. het doosje is gemaakt met de scor-pal.Het bruine cardstock heb ik bestempeld met een achtergrond stempel en versamark.

Ook dit stempeltje vind je terug op het overzicht. aan te vragen per mail.

dinsdag 6 november 2012

2 kaartjes, één stempelset



materiaal : stempelset penny black,memento,derwent potloden,wow olive embossingpoeder,flexmarkers, teksten, achtergrond hero arts

Beide stempeltjes komen uit dezelfde stempelset.
Kaartje 1 : drukte ik af met memento london fog op aquarelpapier. De bloemen heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Het (nieuwe)tekstje werd eveneens afgedrukt met memento (teal zeal).
Kaartje 2 : de bloem is afgedrukt met versamark en geëmbossed met wow olive en ingekleurd met flexmarkers. Daarover memento inkt gewreven. Ditmaal rechtstreeks met het kussen. De achtergrond is een stempel van hero arts die ik na het inkten hier en daar schoon gemaakt heb alvorens hem op mijn kaart af te drukken. Een fijn lijntje rond mijn kaart om het af te werken met een super fijn donkerbruin stiftje en mijn tekst met de stempel positioner.

woensdag 3 oktober 2012

een kopje


materiaal : stempeltje, tekstje,ponsje,flexmarkers,witte gelpen,krimpfolie

Het is zo een éénvoudig stempeltje en erg leuk. Ik heb het stempeltje en de tekst met mijn stempel positioner eerst op mijn kaart gestempeld met versafine. Dan het kopje nog eens gestempeld met memento en ingekleurd met flexmarkers. De witte stipjes zijn met een gelpen gezet. Ik heb een stukje krimpfolie gekleurd met flexmarkers en dan uitgeponst. Met de heat tool laten krimpen en zo past het mooi bij mijn kopje. Het ingekleurde kopje heb ik uitgeknipt (zonder het oortje) en verhoogd over mijn afdruk gekleefd met een 3D blokje.
Denk ook eens aan bijvoorbeeld een zelfgemaakt doosje om een kippesoepje (voor een ziek iemand) of een zakje thee in te verpakken en versier dit met het stempeltje.