Er waren eens een stempel, memento,flexmarkers, Derwent potloden, terpentijn en doezelaars...
Daar ging ik mee aan de slag. Eerst mijn bloemen afgedrukt met memento en dan ingekleurd met flexmarkers en wat potlood voor de details. Dan ben ik mijn achtergrond gaan inkleuren met Derwent potloden, sea green en grey green. Die potlood achtergrond (hier nog strepen) heb ik "geƫgaliseerd"met mijn doezelaar en terpentijn.
vervolgens heb ik de randen van buitenaf tot aan mijn potlood achtergrond (en een beetje erover) gesponst met mijn blending mousse en 2 kleuren memento. Teal zeal en nautical blue.
Zie hieronder het eindresultaat
Een experiment.... maar voor mij geslaagd. Wat vinden jullie hiervan?